Facebook introduced cross-app communication between its Messenger and Instagram

Facebook introduced cross-app communication between its Messenger and Instagram
Advertisement




فیس بک نے اپنے میسنجر اور انسٹاگرام کے مابین کراس ایپ مواصلات متعارف کرائے ہیں۔

آج اعلان کیا گیا ، دنیا کی سب سے بڑی سوشل میڈیا نیٹ ورکنگ کمپنی نئی فعالیت کا آغاز کرے گی جو میسنجر اور انسٹاگرام صارفین کو ایک دوسرے کے ساتھ بات چیت کرنے کی اجازت دیتی ہے۔ انسٹاگرام ڈی ایم میسنجر سے ملتے جلتے نظر آرہا ہے۔ انسٹاگرام صارفین کو پیغام رسانی کے ایک نئے تجربے کو اپ ڈیٹ کرنے کے آپشن کے ساتھ اشارہ کیا جائے گا۔ خصوصیات میں چیٹ کے رنگ تبدیل کرنا ، ایموجیوں کے ساتھ رد عمل ظاہر کرنا ، ایک ساتھ ویڈیو دیکھنا ، اور میسینجر میں ایسا ہوتا ہے جیسے پیغامات کو خود بخود غائب کرنا شامل ہیں۔

WhatsApp

تصویری کریڈٹ:  فیس بک

یہ خیال بظاہر ایسا لگتا ہے کہ ، صارفین کو فیس بک کی دنیا میں جائیں ، اور اسے مزید آباد کریں۔ اس نئے کراس پلیٹ فارم انضمام کے ساتھ ، بہت سارے صارفین فیس بک کی ملکیت والی کمپنیاں استعمال کرنا شروع کردیں گے کیونکہ وہ دونوں پلیٹ فارم پر اپنے دوستوں اور کنبہ تک رسائی حاصل کرسکیں گے کیونکہ وہ آپس میں جڑے ہوئے ہیں۔ چاندی کی پرت یہ ہے کہ ، انسٹاگرام صارفین کو اس سہولت کو استعمال کرنے کے لئے فیس بک اکاؤنٹ رکھنے کی ضرورت نہیں ہے ، اور اس کے برعکس بھی۔

میسنجر صارفین کو بھی انسٹاگرام اکاؤنٹ رکھنے کی ضرورت نہیں ہے ، پھر بھی وہ انسٹاگرام صارفین کے ساتھ رابطہ قائم کرسکیں گے۔ ایسا لگتا ہے کہ کہیں کہیں سڑکوں کے نیچے ، فیس بک بھی واٹس ایپ کو اس منظرنامے میں مربوط کرے گا ، جس سے تجربہ بہت ہی صارف دوست اور تینوں مختلف پلیٹ فارمز کے صارفین کو مربوط کرے گا۔

Instagram

تصویری کریڈٹ:  فیس بک

آپٹ ان کرنے کا پورا اختیار دیا جائے گا یا ایسا نہ کرنے کا انتخاب کیا ہے۔ لوگوں کا مقابلہ کریں ، آپ مستقبل میں فیس بک کی ملکیت والی تمام کمپنیوں کی ایک بہت بڑی صارف کی فہرست سے رابطہ کریں گے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !! If you want any content to be copied, then contact Admin